דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לסגור פינות בבית באמצעות מידוף קלאסי 

מאת    [ 19/04/2013 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1892 פעמים ]

שישי בבוקר, השוק עמוס ברוכלים אשר מנסים למכור את סחורתם הטרייה לכלל המשפחות אשר מחפשות לסגור את הפינות לקראת השישי-שבת הקרב ובא עלינו לטובה, אנשים מסתובבים ברחובות ונהנים ממזג האוויר הקייצי והנעים ומליטוף השמש על פניהם, האדון מהחנות ממול עוזר לזקנה לחצות את הכביש, והגיעה שעת הבוקר המאוחרת ואנחנו חוזרים הבייתה. אישתי מסתכלת על הסלון, על פינה מאוד מסויימת בסלון, פינה בה כבר יותר מדי זמן נרש הטיפול ותשומת הלב, ואומרת לי - הגיע הזמן לטפל בה.

מי מאיתנו לא נתקל בנישות לא מנוצלות בביתינו. נישות אלה בדרך כלל יהיה מוזנחות, אך לא רק - הן לא יהיו מנוצלות בצורה הכדאית ביותר על מנת לעזור לנו למצוא פתרונות אחסון טובים יותר לבתינו, שגם ככה בעית האחסון הפכה לנחלת הרוב.

ובכן, מאיפה מתחילים. ישנם אינסוף דרכים לסגור נישות בביתינו, צריך רק לחשוב לפני על המראה אותו אנו נרצה "להעניק" לנישה. נסביר למה אנו מתכוונים. בהנחה ומראה הסלון שלכם משדר מראה יוקרתי, נקי ואלגנטי, תרצו לטפל בנישה במרחב הסלון אולי באמצעות מדפים מזכוכית לדוגמא, אשר ישיאירו את הקו הנקי והאלגנטי אותו אתם מחפשים. למדפים אילו ניתן להעניק אור ויוקרה על ידי התקקנת תאורה מנימליסטית ויקרתית כדוגמאת נורות ספוט, ועל ידי כך ליצור את המראה המושלם והאלגנטי אותו חיפשתם. אם והנישה אותה אתם מחפשים לסגור הינה בחדר הילדים, או בחדר העבודה של אחד מבני הזוג בבית, ייתכן מאוד ונרצה לנצל נישה זאת באמצעות מדפים פשוטים אך כאלו שיהיה נאים לעין, כדוגמאת מדפי עץ או מדפי פח צבועים בצבע מיוחד. לא חייבים לקנות מדפים אילו, וניתן בהחלט לאלתר בשטח בעצמנו, לפעמים לא מטעמי חסכון בכלל, אם כי התוצאה פשוט תצא לנו יותר אוטנתית ומקורית. ניתן לקחת עצים שמוצאים ברחוב וליצור מהם מדפים, ניתן לקחת תריס עץ ישן שמצאנו במחסן של חברים ולעשות ממנו מדף. תנו לעצמכם את הפרגון על יצירתיות ותנסו בעצמכם, ותגלו כמה שזה משתלם. אם הנישה שאתם מבקשים לטפל בה הינה במחסן או במזווה, הרי שפה המראה אותו תרצו להעניק פחות משחק תפקיד, אם בכלל לכן, במקרה זה, רצוי לבחור מדפים פשוטים מפח אשר בסך הכל אמורים לסחוב את משקל האחסון שלנו. שימו לב שבהרבה מהמקרים תוואי המחסן שלכם ישתנה מעו והסחורה אותה תבקשו לאחסן תשתנה מעת לעת בהתאם לצרכים שלכם ושל שאר בני המשפחה בבית, ולכן אולי כדאי לחשוב על מדפים מודולרים, כאלו אשר ניתן לשנות מפעם לפעם את גובהם וכך להיות גמישים בהתאם לפריטים אותם תרצו לאחסן.

אם כך, כולנו יודעים שאנו חולים במחלת ה"מחר". מחר נעשה את זה, מחר נטפל בזה וכד'. בנושא הנישות ופתרונות יעילים להן כדאי לטפל תיכף ומיד משתי סיבות - הראשונה, היופי שהן מעניקות לפינה בחלל, והשניה הינה ]רקטית - עוד מקום אחסון בבית.

בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב